دادستان تهران: اموال ۲۵۰ نفر از عناصر مخل امنیت توقیف شد 

الف یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:08
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: اموال منقول و غیرمنقول بیش از ۲۵۰ نفر از عناصری که امنیت کشور را مختل کرده، به خصوص مرتبطین شبکه‌های ضد انقلاب و جریان‌های صهیونیستی- آمریکایی، توقیف شده است.

به گزارش ایرنا از قوه قضاییه، علی صالحی روز شنبه در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت شهید علی لاریجانی اظهار کرد: با دستور رئیس قوه قضاییه پرونده‌هایی که در دادسرای تهران تشکیل شده، با دقت، سرعت و قاطعیت در حال رسیدگی هستند.

وی افزود: پرونده‌های تشکیل شده در جنگ ۱۲ روزه، کودتای دی ماه و جنگ اخیر با قاطعیت رسیدگی می‌شوند و تعداد زیادی کیفرخواست صادر شده است.

صالحی گفت: تقریبا کیفرخواست پرونده‌های کودتای دی ماه به صورت کامل صادر، به دادگاه ارسال و تعداد زیادی از آنها منتهی به صدور رای و احکام آنها نیز اجرا شده است.

دادستان تهران اضافه کرد: پرونده‌های مرتبط با جنگ رمضان هم با دقت و سرعت رسیدگی می‌شوند و تعداد زیادی منتهی به صدور کیفرخواست شده است.

صالحی تصریح کرد: دستگاه قضایی در خط مقدم میدان قرار دارد و با کسانی که بخواهند نظم و امنیت کشور را مختل کنند شوخی ندارد. دستگاه قضا با قاطعیت و بدون اغماض با مخلان نظم و امنیت کشور برخورد کرده و به پرونده‌ها با سرعت و دقت رسیدگی می‌کند.

وی با اشاره به توقیف اموال عناصر نخل امنیت، گفت: در یک مورد ۶۳ مورد از اموال محمود عنایت (مدیر شبکه تروریستی اینترنشنال) شناسایی شده و در این حوزه دستورات لازم به بانک مرکزی، سازمان ثبت و سامانه سهام صادر شده است. پیش‌تر، ۳۴ مورد از اموال ارزشمند مدیر شبکه صهیونیستی اینترنشنال در ایران توقیف شده بود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.