آخرین خبر از خارجی‌های پرسپولیس

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:05
هنوز مشخص نیست خارجی های پرسپولیس با شروع تمرینات این تیم به تهران برگردند.

 

باشگاه پرسپولیس قصد دارد تمرینات خود را از اوایل خرداد ماه شروع کند و در این رابطه مدیران پرسپولیس به مربیان و بازیکنان خارجی خود اطلاع دادند تا خودشان را در آن زمان به تهران برسانند. این درحالیست که وضعیت ایران هنوز به ثبات نرسیده و به گفته مسئولان، ما هنوز در شرایط جنگی قرار داریم. در بین خارجی های پرسپولیس ایگور سرگیف و اوستون اورونوف، به همراه تیم ملی ازبکستان راهی جام جهانی خواهند شد و طبیعتا نمی توانند در تمرینات شرکت کنند.

وضعیت ماندن یا جدایی دنیل گرا هم مشخص نیست و باشگاه پرسپولیس هنوز برای ادامه همکاری با او تصمیمی نگرفته است. باکیچ و بیفوما هم بعید است اگر جنگ تمام نشود و آتش بس دائمی نباشد، تصمیم به بازگشت بگیرند. در این بین اوسمار علاقه مند به بازگشت است ولی او هم قطعا در شرایطی به تهران برمی گردد که وضعیت نرمال باشد. از همین رو کار مدیران پرسپولیس برای بازگرداندن خارجی ها کمی سخت خواهد بود؛ مگر اینکه شرایط کشور به سمت و سوی آرامش و ثبات برود و جنگ از سر گرفته نشود.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.