فعالیت فرودگاه‌های امارات به وضعیت عادی بازگشت

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:05
سازمان هواپیمایی امارات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بعد از بررسی شرایط وضعیت پروازها و فرودگاه به حالت عادی برگشته است

فرارو- سازمان هواپیمایی کشوری امارات متحده عربی اعلام کرد که ترافیک هوایی این کشور پس از لغو اقدامات احتیاطی موقت که در واکنش به جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران اعمال شده بود، به حالت عادی بازگشته است.

به گزارش فرارو به نقل از خبرگزاری رسمی امارات،  گزارش ها حاکی از آن است که: «این تصمیم پس از ارزیابی جامع شرایط عملیاتی و امنیتی و با هماهنگی مقامات مربوطه گرفته شده است. نظارت مداوم و بلادرنگ برای تضمین بالاترین سطح ایمنی هوانوردی همچنان برقرار خواهد بود.»

در پی حمله آمریکا و اسرائیل به ایران، بسیاری از فرودگاه‌های منطقه فعالیت‌های خود را به حالت تعلیق درآوردند. 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.