بددهنی یاسمین پهلوی علیه طرفدارش

افکار نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:01
حمله تند و توهین‌آمیز یاسمین پهلوی به منوچهر بختیاری به‌عنوان یکی از طرفداران جدی پهلوی، پس از انتشار یک پیام انتقادی از زندان، بیش از خودِ آن پیام خبرساز شده و موجی از واکنش‌ها را برانگیخته است.

 منوچهر بختیاری در پیامی صوتی از زندان هرمزگان عنوان کرده است که در میان سلطنت‌طلبان، شخص رضا پهلوی «بیش از دیگران از سوگندها و تعهداتش نسبت به نهاد شاهنشاهی فاصله گرفته است».

وی خطاب به رضا پهلوی می‌گوید: «مگر می‌شود برای آزادی چشم به بیگانه دوخت؟ نمی‌توانیم روی بیگانه حساب باز کنیم؛ هر بیگانه‌ای منافع خودش در اولویت است».

همچنین، منوچهر بختیاری با اشاره به ادعای رضا پهلوی مبنی‌بر «۱۵۰ هزار نیروی ریزشی» یا تشکیل «گارد جاویدان» را نمونه‌هایی از «عملیات فریب» از سوی رضا پهلوی خوانده است.

هرچند این پیام از سوی یک زندانی سیاسی و سلطنت‌طلب واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته، اما نکته‌ای که کم‌تر مورد توجه قرار گرفته، آزادی بیان زندانیان سیاسی در ایران است که آزادانه می‌توانند صدای خود را به بیرون از دیوارهای زندان ارسال کنند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.