نگرانی‌ تاج از محل خدمت ملی‌پوشان برای ورود به آمریکا

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:48
بعد از ممانعت از ورود مهدی تاج به کانادا نگرانی رئیس فدراسیون از محل خدمت ملی‌پوشان ایران بیشتر شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال ماجرای بازگشت از کانادا،اتفاقات رخ داده در فرودگاه و عدم حضور در کنگره فیفا را تشریح کرد. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که به قصد شرکت در کنگره فیفا به کانادا سفر کرده بود، پس از بازگشت به ایران در خصوص شرکت نکردن در این اجلاس اظهار داشت:

 ما الان در حال جنگ هستیم و به این جنگ هم افتخار می‌کنیم که ایستادگی کردیم و آنها به ما حمله کردند. ما به آنها گفتیم که شما خیلی مرعوب هستید که هر چه می‌گویند، چشم می‌گویید و فقط محکوم می‌کنید. قرار است که در یک جلسه‌ای شرکت کنیم که امروز نامه‌اش به دست ما رسید. در پاراگراف اول نامه کانادا را محکوم کردند و خواهان این شدند که در یک زمان نزدیک ما را دعوت کنند تا در فیفا یک جلسه مفصلی داشته باشیم.

تاج ادامه داد: گفتیم که کار الان یک مقدار گسترده‌تر شده است و الان باید بگویند برای خبرنگاران و تماشاگران چه کار می‌خواهند انجام بدهند؛ اینکه برای بچه‌هایی که در سپاه خدمت کردند، شرایط‌شان چگونه خواهد بود و همینطور برای مسئولان و همراهان شرایط را مهیا کنند. مسائل زیادی وجود دارد و اینها را پذیرفتند که در جلسه‌ای که در فیفا برگزار می‌شود، مورد بررسی قرار بگیرد. 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.