گفت‌و‌گوی تلفنی وزیر امور خارجه کشورمان با وزرای خارجه منطقه

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:47
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در تماس های تلفنی صبح امروز جمعه با وزرای خارجه منطقه، آنها را در جریان آخرین مواضع و ابتکارات جمهوری اسلامی ایران درباره پایان جنگ و تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار داد.

گفت‌و‌گوی تلفنی وزیر خارجه کشورمان با وزرای خارجه منطقه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در تماس های تلفنی صبح امروز جمعه با وزرای خارجه منطقه، از جمله ترکیه، مصر، قطر، عربستان، عراق و جمهوری آذربایجان آنها را از آخرین مواضع و ابتکارات جمهوری اسلامی ایران درباره پایان جنگ و تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی مطلع ساخت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.