گفت‌وگوهای تلفنی عراقچی با وزرای خارجه منطقه/ از ترکیه تا عربستان

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:46
وزیر امور خارجه صبح امروز با وزرای خارجه منطقه، تماس تلفنی برقرار کرد.

وزیر امور خارجه در گفت‌وگوهای جداگانه با همتایان خود از کشورهای منطقه، آن‌ها را در جریان تازه‌ترین تحولات منطقه و موضع ایران در خصوص پایان جنگ قرار داد.

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا، «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی امروز جمعه ۱۱ اردیبهشت با وزرای خارجه منطقه، از جمله ترکیه، مصر، قطر، عربستان، عراق و جمهوری آذربایجان آنها را در جریان آخرین مواضع و ابتکارات جمهوری اسلامی ایران در خصوص پایان جنگ و تجاوز آمریکا و رژیم صهیونسیتی قرار داد.

وزیر امور خارجه همچنین صبح امروز با «کایا کالاس» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم گفت‌وگو کرد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.