امام جمعه تهران: با کسانی که به سفره ملت آسیب می‌زنند به عنوان مجرم جنگی برخورد شود

عصر ایران یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:46
توقع داریم که با همت مسئولان و یاری دستگاه قضا با کسانی که در این شرایط حساس به سفره ملت آسیب می‌زنند به عنوان مجرم جنگی برخورد شود و آنها به اشد مجازات برسند.

امام جمعه موقت تهران ضمن تشکر از خادمان ملت به خصوص دولت  شخص رئیس جمهور، معاون اول و سایر وزر از آنها خواست از تکانه‌های بازار بیشتر مراقبت کنند.

به گزارش ایسنا حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران تصریح کرد: توقع داریم که با همت مسئولان و یاری دستگاه قضا با  کسانی که در این شرایط حساس به سفره ملت آسیب می‌زنند به عنوان مجرم جنگی برخورد شود و آنها به اشد مجازات برسند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.