رکناسیاسی:کارشناس ارشد اقتصاد از دانشگاه تهران می گوید : ترامپ در دوره اول ریاست جمهوری خود ۳۳ ماه صادرات نفت را کمتر از ۳۵۰ هزار بشکه در روز رسانده، یعنی تولید را کاهش داده و بعدش دوباره سطح صادرات را به سرعت بالا برده است. !
به گزارش رکنا به نقل از کانال سید محمد صادق الحسینی ، وی در ادامه نوشت : این کار ترامپ ، یعنی ایران هم توان تاب آوری بالا در نفت دارد . البته به او اطلاعات غلط داده بودند . که در نمودار کاملا مشخص است .
تحلیگر اقتصادی افزود : ترامپ برای مدت طولانی امکان ادامه این شرایط را ندارد . طرفین یا به سمت یک زد و خورد و بعد توافق، یا اینکه توافق بدون زد و خورد خواهند رفت. معلوم نیست این موضوع بخاطر نقش اسراییل چند سال به طول خواهد انجامید!
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.