به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، حسین کنعانی زادگان درباره حضور خود در تجمع میدان ولیعصر (عج)، اظهار داشت: الان در اردوی تیم ملی هستیم و هر زمان خالی پیدا کنیم، حتماً به میدان میآییم تا در کنار مردم باشیم. دم این مردم گرم که میدان را خالی نمیکنند. به تکتک آنها دستمریزاد میگویم و خدا را شکر میکنم پشت این کشور هستند. بار اول و دوم من نیست که به میدان میآیم و قبل از اردوی تیم ملی هم آمده بودم.
وی عنوان کرد: وظیفه ماست که به میدان بیاییم. گفتم هر زمان این افتخار را داشته باشم، به مردم در تمام مراحل خدمت میکنم. نه الان بلکه در زمانهای سخت نیز سعی میکنم کنارشان باشم.
محمد مهدی محبی نیز در حاشیه حضور خود در تجمع میدان ولیعصر(عج)، گفت: در ابتدا به مردم خدا قوت میگویم. همیشه آنها کشور را سرپا نگه میدارند و ثابت شدهاند. امیدوارم مسئولان نیز مراقب مردمی باشند که همیشه در شرایط سخت حامی کشور بودهاند. الان هم آنها با وجود قیمت دلار، ماشین، خانه و تورمهای موجود پای کشور ایستادهاند و امیدوارم مسئولان قدرشان را بدانند، زیرا سرمایه اصلی کشور هستند.
وی درباره گل کاشتن بازیکنان تیم ملی در این ایام با حضور در میادین، تاکید کرد: وظیفه ماست که در کنار مردم باشیم.
حسین کنعانی زادگان و محمد مهدی محبی برای لحظاتی نیز به پرچمگردانی در میدان ولیعصر (عج) مشغول شدند.
مبینا نعمت زاده و ناهید کیانی، دو بانوی ملی پوش تکواندو کشورمان در تجمعات شبانه مردمی در میدان ولیعصر(عج) شرکت کردند.