بابایی: بازی نابرابری با پرسپولیس داریم/ استیناف از ما رفع اتهام کند

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 02 تیر 1405 - 15:06
مدیرعامل باشگاه چادرملوی اردکان، دیدار تیم فوتبال این باشگاه با پرسپولیس را مسابقه‌ای نابرابر خواند.

علیرضا بابایی درباره حضور تیم فوتبال چادرملوی اردکان در تورنمنت سه جانبه تعیین سهمیه آسیایی، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: سعید اخباری (سرمربی تیم چادرملو) از عدم آمادگی بدنی بازیکنان و احتمال کسب نتیجه ضعیف نگرانی دارد و به همین دلیل با حضور در این تورنمنت مخالفت کرد. با این حال بیشتر اعضای هیئت مدیره با بررسی جمیع جهات، تصمیم به حضور در بازی نابرابر با پرسپولیس گرفت.

8 بازیکن خودمان را در اختیار نداریم
وی در مورد «نابرابر» توصیف کردن دیدار چادرملو مقابل پرسپولیس عنوان کرد: این را به‌خاطر نداشتن آمادگی تمرین و به حد نصاب نرسیدن بازیکنان چادرملو می‌گویم. هفت بازیکن خارجی و نیز هادی حبیبی‌نژاد را در اختیار نداریم. هفته گذشته از بازیکنان خواستیم در تمرینات حاضر شوند که آنها گفتند بعد از ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) به تمرین می‌آیند. بچه‌ها باید بتوانند بلیت بخرند و از پای دیگ نذری کنار هم جمع شوند!

باید نشان بدهیم نتیجه در زمین تعیین می‌شود
مدیرعامل چادرملو درباره چراغ سبز این باشگاه به شرکت در تورنمنت سه جانبه تصریح کرد: باید به اهالی فوتبال و کمیته انضباطی نشان بدهیم نتیجه بازی باید در مستطیل سبز تعیین شود. انتظار داشتیم سازمان لیگ بیشترین همکاری را با ما داشته باشد. عوامل گل‌گهر رسماً اعلام کردند که در تورنمنت سه جانبه شرکت نمی‌کنند و درخواست کردیم تاریخ بازی گل‌گهر (هشتم تیر) را به ما بدهند.

منتظر پاسخ سازمان لیگ هستیم
بابایی در مورد پاسخ سازمان لیگ به این درخواست خاطرنشان کرد: مدیران سازمان لیگ گفتند شاید گل‌گهر بخواهد در این تورنمنت شرکت کند. خواهش کردیم اجازه بدهند روز پنجم تیر تمرین کنیم و روز ششم تیر با پرسپولیس بازی کنیم که حالا منتظر پاسخ سازمان لیگ هستیم. از کادر فنی بابت تبعیت از تصمیم هیئت مدیره باشگاه تشکر می‌کنم.

تیم فوتبال چادرملو , تیم فوتبال پرسپولیس ,

امیدوارم کمیته استیناف از ما رفع اتهام کند
وی با گلایه مجدد از شکست 3 بر صفر چادرملو مقابل گل‌گهر با رأی کمیته انضباطی به تسنیم گفت: اعتراض ما به رأی کمیته انضباطی، تأخیر بیشتر از 130 روزه این کمیته در صدور رأی و محاسبه نشدن میانگین امتیاز برای تعیین سهمیه‌های ایران در آسیا پابرجاست. مخمصه‌ای که برای تیم جوان و نوپای چادرملو درست شد و امیدوارم این شرایط و اتهامی که به چادرملو وارد کردند، با رأی کمیته استیناف برطرف شود.

برگزاری تورنمنت در این شرایط حرفه‌ای نیست
مدیرعامل چادرملوی اردکان در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: برگزاری بازی‌ها در این شرایط حرفه‌ای نیست، اما به‌خاطر روح فوتبال در این تورنمنت شرکت می‌کنیم. یکی از تصمیمات باشگاه این بود که تیم امید در تورنمنت فوق شرکت کند که به آن هم مجوز ندادند. گفتند بازیکنان تیم امید چادرملو در لیگ برتر فوتبال بازی نکرده‌اند و کارت بازی ندارند.

حق‌مان را در لیگ برتر می‌گرفتیم
بابایی با بیان اینکه مدیران چادرملو از ابتدای فصل برای آسیایی شدن برنامه‌ریزی نکرده بودند، عنوان کرد: از بازیکنان و کادر فنی چادرملو بابت درخشش در لیگ برتر و اینکه خودشان را در میان گزینه‌های صعود به لیگ قهرمانان آسیا 2 قرار دادند، تشکر می‌کنم. چادرملو لیاقت حضور در مسابقات آسیایی را داشت و ترجیح‌مان این بود که حق‌مان را در لیگ برتر می‌گرفتیم. حالا ادعایی در این زمینه نداریم، اما با تمام قوا خواهیم جنگید.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.