ناو هواپیمابر جرالد آر. فورد در روزهای آینده خاورمیانه را ترک می‌کند

اقتصادنیوز چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 23:44
اقتصادنیوز: چندین مقام آمریکایی به واشنگتن پست گفتند ناو هواپیمابر یواس‌اس جرالد آر. فورد پس از ۱۰ ماه دریانوردی، در روزهای آینده به آمریکا بازمی‌گردد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا، چندین مقام آمریکایی به روزنامه واشنگتن پست گفتند که ناو هواپیمابر یو اس اس جرالد آر. فورد پس از ۱۰ ماه دریانوردی، در روزهای آینده به ایالات متحده باز خواهد گشت.

خروج این ناو هواپیمابر، یکی از سه ناو هواپیمابر حاضر در منطقه، نشان‌دهنده کاهش قابل توجه قدرت آتش واشنگتن در بحبوحه آتش‌بس شکننده با تهران و در حالی است که آمریکا محاصره دریایی بنادر ایران را حفظ کرده است.

یکی از این مقامات اعلام کرد که این ناو هواپیمابر احتمالاً حدود اواسط ماه می به ویرجینیا خواهد رسید.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.