ادعای شهباز شریف: تهران به زودی پاسخ مثبت‌ خواهد داد

فرارو پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 12:39
نخست‌وزیر پاکستان با اشاره به تلاش گسترده پاکستان برای برقرای صلح بین ایران و آمریکا در دور اول مذاکرات، افزود: وزیر امور خارجه ایران، اطمینان خاطر دادند که تمام ملاقات‌هایشان در عمان با حسن نیت انجام شده.

شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان در جلسه کابینه گفت: «مذاکراتی که در شب ۱۱ آوریل بین ایران و آمریکا در پاکستان برگزار شد، حدود بیست و یک ساعت به طول انجامید. این یک نشست ماراتنی طولانی بود. از طرف پاکستان تلاش‌های گسترده و صادقانه‌ای برای برقراری صلح در منطقه صورت گرفت. در این تلاش‌ها، فیلد مارشال سید عاصم منیر، آقای اسحاق دار و دیگر شخصیت‌های مهم نقش گسترده‌ای ایفا کردند. در نتیجه این تلاش‌ها، آتش‌بس تمدید شد که همچنان پابرجاست.

عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، به همراه تیم خود برای مرحله دوم مذاکرات به پاکستان تشریف آوردند. دیدارهای مهمی با ایشان انجام شد.

پیش از سفر وزیر خارجه ایران به روسیه، من با ایشان تلفنی صحبت کردم.

ایشان اطمینان خاطر دادند که تمام ملاقات‌هایشان در عمان با حسن نیت انجام شده و پس از مشورت با [تهران]، انشاءالله به زودی پاسخ مثبت خواهند داد.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.