حراج شمش طلا ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود

صدا و سیما چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 18:08
حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ۱۳ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

حراج شمش طلا در ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود***

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حسب درخواست فعالان بازار طلا و به منظور پاسخگویی به نیاز آنان علاوه بر متقاضیان فعلی، سکو‌های طلا نیز می‌توانند در حراج مذکور شرکت کنند.

هر متقاضی می‌تواند در هر جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد حداکثر ۲۵ قطعه شمش طلا با عیار ۹۹۵ در هزار خریداری کند.

کارمزد معاملات برای خریداران معادل ۲۰ میلیون ریال به ازای هر شمش طلا خواهد بود. وجه الضمان جلسه حراج برابر با ۵۰ میلیارد ریال به ازای هر شمش طلا خواهد بود که متقاضیان می‌توانند از روز پنج شنبه ۱۰ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۲ اردیبهشت واریز کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.