خبرورزشی‌گردی| خداداد عزیزی: ناپاکی فوتبال ایران با وایتکس هم پاک نمی‌شود/ جالب است همه به وضعیت اعتراض دارند اما...

خبرورزشی سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 21:56
خداداد عزیزی ملی پوش اسبق کشورمان ۱۶ سال قبل با صراحت مدعی شد فوتبال ایران ناپاکی دارد.  

بحث پاکی و ناپاکی فوتبال از نیمه دوم دهه ۸۰ شمسی وارد ادبیات رسانه‌های ورزشی شد و اتفاقا اهالی فوتبال هم خیلی در موردش صحبت کردند. حرف‌هایی که بعضی از آن‌ها به جملاتی ماندگار تبدیل شد.

در همین رابطه خداداد عزیزی، سرپرست کنونی تراکتور ۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ هنگامی که هدایت ابومسلم را بر عهده داشت در واکنش به وجود ناپاکی در فوتبال ایران حرف‌هایی زد که بهتر است خودتان دوباره آن‌ها را بخوانید:

  • مدیران باشگاه‌ها باید با پدیده زشت ناپاکی در فوتبال ما مقابله کنند. آن‌ها هستند که می‌توانند از همکاری با مربیان، بازیکنان و البته دلالان متخلف خودداری کنند.
  • ناپاکی موجود در فوتبال ایران حتی با وایتکس هم پاک نمی‌شود!
  • برایم جالب است ۹۹ درصد آدم‌های شاغل در فوتبال ما به ناپاکی اعتقاد و اعتراض دارند ولی در حیرت مانده‌ام که چطور همان یک درصده باقیمانده می‌توانند عامل شیوع این پدیده زشت لقب بگیرند!

بیشتر بخوانید: مجتبی محرمی: بازیکنان پرسپولیس پای امثال تتلوها را به فوتبال باز کردند/ تخمه می‌فروختم و عاشق بازی حسن روشن بودم

خبرورزشی گردی| خداداد عزیزی: ناپاکی فوتبال ایران با وایتکس هم پاک نمی‌شود/ جالب است همه به وضعیت اعتراض دارند اما...

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.