دانشگاه شریف برای این گروه از دانشجویان بازگشایی می شود

اقتصادنیوز سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 21:18
اقتصادنیوز: دانشگاه شریف برای دانشجویان دکتری از 14 اردیبهشت ماه بازگشایی می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، با اعلام معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی شریف، دانشجویان دکتری که امتحان جامع خود را با موفقیت گذراندند، در صورت نیاز می‌توانند از روز دوشنبه 14 اردیبهشت برای پیشبرد امور پژوهشی خود در دانشگاه حضور یابند.

لازم است دانشجویان دکتری متقاضی ورود به دانشگاه، با مراجعه به سامانه آموزش، درخواست ورود به دانشگاه را از منوی «خدمات آموزشی» ثبت کنند، تا پس از تایید استاد راهنما، مجوز تردد به دانشگاه صادر شود.

در صورت نیاز به اسکان در خوابگاه، لازم است، پس از ثبت و تایید مجوز ورود به دانشگاه، فرم درخواست خوابگاه از منوی «خدمات آموزشی» در سامانه آموزش تکمیل و ارسال شود.

کلیه درخواست‌های ورود ثبت شده تا پیش از انتشار این اطلاعیه (8 اردیبهشت) از سامانه آموزش حذف شدند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.