عبور نفتکش ژاپنی حامل ۲ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز

خبرگزاری مهر سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 15:52
یک نفتکش غول‌پیکر ژاپنی حامل حدود ۲ میلیون بشکه نفت خام با هماهنگی ایران از تنگه هرمز عبور کرد و مسیر خود را پس از بارگیری در عربستان ادامه داد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از داده‌های مارین ترافیک، یک نفتکش بسیار بزرگ حامل نفت خام (VLCC) متعلق به شرکت پالایشی ایدمیتسوی ژاپن با هماهنگی ایران از تنگه هرمز عبور کرده است.

این نفتکش که «ایدمیتسوی مارو» نام دارد، در تاریخ ۱۷ آوریل از لنگرگاه راس تنوره در عربستان سعودی حرکت کرده است.

بر اساس این گزارش، این نفتکش حامل حدود ۲ میلیون بشکه نفت خام است و از اواخر ماه فوریه در عربستان سعودی مستقر بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.