تعامل مخابرات و شهرداری شاهرود جهت تسریع در توسعه شبکه فیبرنوری

خبرآنلاین سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 14:21
در راستای هم‌افزایی میان نهادهای دولتی و خدمت‌رسان برای ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی، نشست فنی میان نمایندگان مخابرات استان و شهرستان با شهردار شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، در این نشست که با حضور مهندس مثبت‌شاهجویی و مهندس قدس، معاون و مدیر شبکه مخابرات استان سمنان و مهندس سعدی، مدیر مخابرات شهرستان شاهرود در محل شهرداری شاهرود برگزار گردید، مهندس احمدی، شهردار شاهرود ضمن استقبال از اقدامات صورت گرفته، از تلاش‌های بی‌وقفه مدیران و پرسنل مخابرات در راستای توسعه شبکه فیبرنوری در شهرستان قدردانی نمود.

مهندس مثبت‌شاهجویی در این دیدار خاطرنشان شد: توسعه ارتباطات شهری و روستایی، نیازمند همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی، به خصوص شهرداری‌ها است که خوشبختانه در موضوعاتی چون توسعه فیبرنوری همکاری‌های خوبی داشته‌اند.

وی تصریح کرد: توسعه و به‌روزرسانی شبکه‌های ارتباطی با تمرکز بر فناوری فیبرنوری، مستقیماً بر بهبود کیفیت و افزایش سرعت انتقال داده‌ها تأثیرگذار خواهند بود.

طرفین این نشست بر لزوم همکاری نزدیک شهرداری جهت اجرای سریع‌تر عملیات حفاری‌ها و خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان تاکید کردند.

شایان ذکرست، محور اصلی این گفتگوها با توجه به تاکید مدیرعامل مخابرات ایران بر ضرورت توسعه فیبرنوری در ادارات و شرکت‌ها و همچنین اجرای طرح جایگزینی سیم‌های مسی با فیبرنوری، بررسی ظرفیت‌های همکاری دو مجموعه برای تسهیل فرآیند، دریافت مجوزهای حفاری در سال جدید و تسریع در اجرای پروژه‌های زیرساختی بود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.