اراذل و اوباش در دامغان مقابل پلیس زانو زد

خبرآنلاین سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 14:05
فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری اراذل و اوباش و مخل نظم و امنیت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،  سرهنگ غلامحسین عرب در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : در پی وقوع یک فقره نزاع توسط یکی از از اراذل و اوباش شناسنامه دار در یکی از مناطق شهرستان دامغان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ دامغان محل اختفا متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ عرب در ادامه با اشاره به سوابق کیفری متهم بیان داشت: ماموران در بازرسی منزل متهم مقادیری مواد مخدر، ۲ عقاب طلایی و سر قوچ تاکسی درمی شده همراه با ۶عدد فشنگ ساچمه ای کشف کردند.

فرمانده انتظامی دامغان در خاتمه تصریح کرد: در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.