واکنش مبهم مدیر پرسپولیس به آینده اوسمار

خبرورزشی سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 13:41
طی ۲۴ ساعت گذشته شایعاتی در مورد قطع همکاری پرسپولیس با اوسمار شنیده شد.

درحالی که برگزاری ادامه لیگ بعد از جام جهانی در هاله ای از ابهام قرار گرفته و اما و اگرهای زیادی دارد، تکلیف بازگشت خارجی‌ها به ایران و وضعیت قراردادی آن‌ها با تیم‌ها هم کاملا نامشخص است.

دیروز خبری منتشر شد که نگرانی زیادی را بین هواداران پرسپولیس ایجاد کرد. گفته شد اوسمار سرمربی برزیلی پرسپولیس ممکن است دیگر به این تیم برنگردد و این باشگاه در فصل بعد به سراغ یک سرمربی ایرانی برود.

البته همه این ها به گرفتن یا نگرفتن سهمیه آسیایی بستگی دارد و اگر پرسپولیس فقط بخواهد برای رقابت‌های داخلی مبارزه کند، احتمال فسخ قرارداد با اوسمار وجود دارد؛ درحالی‌که چندی قبل بند خودکار تمدید قرارداد او فعال شده بود.

در این خصوص با یکی از مدیران پرسپولیس تماس گرفتیم تا از اصل ماجرا مطلع شویم. او در واکنش به این خبر و احتمال قطع همکاری با اوسمار و جذب مربی داخلی به گفتن یک جمله کوتاه بسنده کرد و گفت: «فعلا خبری نیست».

پرسپولیسی‌ها هرچند به صورت مداوم با اوسمار در تماس هستند ولی گویا هنوز تصمیم قطعی برای فعالیت در فصل بعد را نگرفتند و مشخص نیست چه برنامه‌ای دارند.

همچنین مشخص نیست در صورت جدایی اوسمار از پرسپولیس، این باشگاه آیا باید غرامتی به این مربی بپردازد یا خیر.

بیشتر بخوانید: ادعای غیرمنتظره بازیکن پرسپولیس: لیگ را برگزار کنید، ما قهرمانیم!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.