دیدار مدیرکل روابط‌عمومی رسانه ملی با حسین محمدی، جانباز غیور وطن

صدا و سیما سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 11:32
مدیرکل روابط‌عمومی رسانه ملی از حسین محمدی، جانباز ایثارگر جنگ تحمیلی سوم عیادت کرد.

دیدار مدیرکل روابط‌عمومی رسانه ملی با حسین محمدی، جانباز غیور وطن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حسین قرایی در این دیدار که در دهه کرامت و هم‌زمان با ایام میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع) برگزار شد کتاب «ایوب بلندی به‌روایت شهلا غیاثوند، همسر شهید» به‌قلم زینب عزیزمحمدی را به وی تقدیم کرد.

مدیرکل روابط‌عمومی رسانه ملی با تجلیل از روحیه صبر و استقامت این جوان پاسدار ۲۲ ساله اهل کرمانشاه که در جریان حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به مقر لانچر‌های پرتاب موشک، دست‌ها و پا‌های خود را از دست داد، گفت: شما با ایثار و از خودگذشتگی‌تان، معنای واقعی دفاع از وطن را برای همه ما عینی و ملموس کردید.

قرایی افزود: ما به شما افتخار می‌کنیم و باور داریم که ملت ایران قدردان چنین فداکاری‌هایی است. ایستادگی شما، درسی بزرگ برای نسل امروز و فردای این سرزمین است. امیدواریم بتوانیم در عرصه رسانه، روایتگر صادق و شایسته‌ای برای مجاهدت‌ها و مقاومت شما باشیم و راهی را که شما با ایثار خود روشن کرده‌اید، ادامه دهیم.

وی ضمن ابلاغ سلام رئیس سازمان صداوسیما به این قهرمان ملت ایران، اعلام کرد که به‌زودی مستندی درباره زندگی، مجاهدت‌ها و روحیه امید و مقاومت این جانباز ایثارگر ساخته خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.