ایران نیازی به ارسال سلاح از چین ندارد

صدا و سیما سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 08:22
ویکتورگائو، نایب‌رئیس اندیشکده مرکز چین و جهانی‌سازی گفت: ایران نیازی به ارسال سلاح از چین ندارد، زیرا تهران در حال حاضر قادر به مقابله با اسرائیل و آمریکا است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ نایب‌رئیس مرکز چین و جهانی‌سازی با اشاره به ادعای مقامات آمریکا در باره ارسال کمک‌های نظامی چین به تهران افزود: تاکنون هیچ درخواست رسمی از طرف ایران برای دریافت کمک از ارتش چین انجام نشده است. 

این مقام چینی با بیان اینکه، پکن به شدت مخالف یک جنگ تجاوزکارانه است و دبیر کل سازمان ملل هم جنگ آمریکا و اسرائیل ضد ایران را جنگ تجاوزکارانه میداند افزود: ایران در راه دفاع موفقیت آمیز از تمامی ارضی و حاکمیت خود است.

این مقام ارشد چین همچنین تاکید کرد: ایران کاملا توانایی دفاع از خود را دارد، زیرا این کشور همچنان سبب تعجب و حیرت بسیاری از کشور‌ها با سلاح‌های خود چه پهپاد و موشک و حتی سلاح‌های با برد بیش از ۴ هزار کیلومتر شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.