افزایش ایمنی خطوط ریلی با اجرای جوش شیار باریک در راه‌آهن لرستان

خبرآنلاین دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 17:35
عملیات جوش شیار باریک در خطوط ریلی راه‌آهن لرستان با هدف حذف درز ریل، کاهش تنش‌های حرارتی و مکانیکی و افزایش عمر مفید خطوط ریلی، با نظارت مستقیم مدیرکل راه‌آهن لرستان عملیاتی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ،محمدرضا حبیبی مدیرکل راه‌آهن لرستان با حضور در بلاک چمسنگر تا ایستگاه کشور، از نزدیک بر روند اجرایی این عملیات نظارت کرد و گفت: از بهمن‌ماه ۱۴۰۳ تاکنون حدود یک‌هزار و ۵۰۰ بند جوش شیار باریک در این منطقه اجرا شده است که در کنار سایر اقدامات زیربنایی، نقش مؤثری در ارتقای ضریب ایمنی شبکه ریلی خواهد داشت.

وی گفت: با پشتیبانی اداره‌کل خط و سازه‌های فنی، این عملیات تا دستیابی به شرایط کامل ایمنی سیر قطارهای باری و مسافری ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.