درخواست سازمان لیگ بسکتبال از ۴ باشگاه برای اعلام آمادگی حضور در انتخابی سهمیه غرب آسیا

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 17:12
سازمان لیگ بسکتبال طی مکاتبه با چهار تیم فصل پایان یافته لیگ برتر، از آنها خواست اعلام آمادگی خود را برای حضور در رقابت‌های انتخابی سهمیه غرب آسیا اعلام کنند.

درخواست سازمان لیگ از ۴ باشگاه برای اعلام آمادگی حضور در انتخابی سهمیه غرب آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سازمان لیگ بسکتبال همزمان با تصمیم گیری برای مختومه اعلام کردن فصل ۱۴۰۴ - ۱۴۰۵ رقابت‌های لیگ برتر مردان، تصمیم گرفت که به منظور تعیین نمایندگان ایران برای حضور در فصل آتی مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا، پیش از آغاز فصل جدید، چهار تیم برتر جدول رده‌بندی (تا پایان هفته بیست‌ویکم) در قالب رقابت‌هایی متمرکز و دوره‌ای به مصاف یکدیگر بروند تا تکلیف نماینده باشگاهی ایران در غرب آسیا مشخص شود. 

در همین راستا، سازمان لیگ بسکتبال طی مکاتبه با مدیران چهار باشگاه شهرداری گرگان، کاله آمل، طبیعت اسلامشهر و استقلال تهران، از آنها خواست تا آمادگی خود را برای حضور در مسابقات انتخابی سهمیه رقابت‌های باشگا‌های غرب آسیا (در صورت فراهم بودن شرایط برگزاری) تا روز سه شنبه ۱۴۰۵/۰۲/۰۸ به صورت کتبی به این سازمان اعلام نمایید. 

سازمان لیگ بسکتبال در اطلاعیه قبلی خود عنوان کرده بود که در صورت انصراف هر یک از تیم‌های واجد شرایط، تیم‌های بعدی بر اساس رتبه‌بندی مذکور جایگزین خواهند شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.