سید عباس عراقچی در نخستین گام از سفر منطقهای خود وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شد.
به گزارش
سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سید عباس عراقچی و اعضای هیئت همراه در بدو ورود از سوی اسحاق دار معاون نخست وزیر و وزیر خارجه، فیلد مارشال سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان و رضا امیری مقدم سفیر ایران در اسلامآباد مورد استقبال قرار گرفتند.
عراقچی قرار است با نخست وزیر پاکستان و برخی از مقامات ارشد این کشور دیدار کند. وزیر امور خارجه پس از پاکستان، به روسیه و عمان هم سفر می کند.
وزیر امور خارجه پیش از آغاز سفر منطقه ای خود درباره اهداف سفرش در فضای مجازی نوشت :
عازم سفری به اسلامآباد، مسقط و مسکو هستم.
هدف از این سفرها، هماهنگی نزدیک با شرکای خود در موضوعات دوجانبه و رایزنی درباره تحولات منطقهای است.
همسایگان ما در اولویت قرار دارند.

منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.