پخش پیام صوتی هوشنگ مرادی کرمانی در آستانه روز رادیو 

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:19
همزمان با فرارسیدن روز رادیو، پیام صوتی هوشنگ مرادی کرمانی، نویسنده برجسته و چهره نام‌آشنای ادبیات فارسی، از رادیو صبا پخش شد.

پخش پیام صوتی هوشنگ مرادی کرمانی در آستانه روز رادیو 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرادی کرمانی در این پیام با تبریک روز رادیو، خطاب به شنوندگان گفت: سلام می‌کنم خدمت همه شنوندگانتان و همه کسانی که صدای من را می‌شنوند.

من هوشنگ مرادی کرمانی هستم. او با اشاره به سابقه فعالیت خود اظهار کرد: می‌توانم بگویم کارم را از رادیو شروع کردم؛ از رادیو کرمان.

‌این نویسنده پیشکسوت با بیان اینکه حدود شصت سال است با زبان فارسی می‌نویسد و سخن می‌گوید، افزود: همه چیز برای من از زبان فارسی است.

وی همچنین با اشاره به عضویت خود در فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: افتخار می‌کنم عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی هستم و خوشحالم که در خدمت این زبانم.‌

مرادی کرمانی در ادامه، «جوان» را اساس محبت و انگیزه دانست و اظهار کرد: جوان برای من همه‌چیز است؛ عشق، محبت، نعمت و جوشش.

او در پایان پیام صوتی خود برای همکاران رادیویی و شنوندگان آرزوی سلامتی و موفقیت کرد و گفت: دوستتان دارم و ان‌شاءالله روزگار خوبی داشته باشید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.