جایزه توانیر برای گزارش برق دزدی در کشور

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:18
مدیر عامل توانیر با تأکید بر مدیریت مصرف برق در آستانه تابستان گفت: هم وطنان مصرف غیرمجاز را به سامانه ۳۰۰۰۶۱۲۱ گزارش دهند و جایزه بگیرند.

محمد اله‌داد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به نزدیک شدن به فصل گرما گفت: با افزایش استفاده از سیستم‌های سرمایشی و افزایش مصرف در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، بار شبکه برق افزایش می‌یابد و ضرورت مدیریت مصرف بیش از پیش احساس می‌شود.

وی تأکید کرد: هدف این است که با همراهی مردم، کم‌ترین محدودیت در بخش‌های مختلف اعمال شود؛ همان‌گونه که در دوره‌های گذشته همکاری مشترکان نقش مؤثری در مدیریت مصرف داشته است.

مدیرعامل توانیر همچنین به موضوع مصرف غیرمجاز برق اشاره کرد و افزود: در برخی موارد، مصرف بدون کنتور و غیرقانونی در بخش‌های خانگی، تجاری و کشاورزی مشاهده می‌شود که مقابله با آن در دستور کار است.

وی گفت: سامانه ۳۰۰۰۶۱۲۱ برای دریافت گزارش‌های مردمی در این زمینه پیش‌بینی شده و به گزارش‌دهندگان و افرادی که در شناسایی این موارد همکاری کنند، پاداش پرداخت می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.