خبرورزشی‌گردی| مردم به‌خاطر گزارش من کارشان را رها می‌کنند/ دوستم دارند، چون متفاوتم/ وقت برای فضای مجازی ندارم؛ بیشتر ماهواره می‌بینم

خبرورزشی شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:18
علیرضا علیفر، گزارشگر خبرساز کشورمان ۶ سال قبل مدعی بود مردم با شنیدن صدای او کار عادی خود را ول می‌کنند و پای تلویزیون می‌نشینند.

بدون تردید علیرضا علیفر یکی از گزارشگران خاص فوتبال ما طی دو دهه گذشته بوده است. مردی که تکیه‌کلام «توی دروازه» او بارها سوژه ساخت دابسمش شده و البته گاهی اوقات هم به‌خاطر ارائه اطلاعات عجیب و حرف‌های خاصی که روی آنتن می‌زد، مورد توجه قرار می‌گرفت.

علیفر ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ مصاحبه‌ای با ما انجام داد که هنوز هم پس از گذشت ۶ سال جذابیت خاص خود را دارد:

  • زیاد وقت نمی‌کنم در فضای مجازی باشم چون وقتی به خانه می‌آیم بیشتر سریال‌های ماهواره‌ را دنبال می‌کنم ولی دوستانم اگر چیزی مربوط به من باشد را نشانم می‌دهند. به نظرم سریال‌های ترکیه‌ای به هیچ عنوان بدآموزی ندارند و بیشتر احساسی و عاشقانه است. در اغلب این سریال‌ها، سیگار و مشروبات الکلی را محو می‌کنند. همین کار نشان می‌دهد هدفشان بدآموزی نیست.
  • خیلی از هواداران من به درب منزلمان می‌آیند و اگر من برای دیدنشان نروم شاید این عشق جای خود را به نفرت بدهد.
  • افسر بازنشسته شهربانی هستم و همیشه زندگی کارمندی داشته‌ام. الان هم با این سن، شهرت و محبوبیت هنوز مستاجرم. با این وضعیت، زندگی روزمره هم به سختی می‌چرخد الان یک خانه ۱۰۰ متری حداقل یک میلیارد تومان می‌ارزد به همین خاطر فکر می‌کنم دیگر خانه خریدن از ما گذشته است (علیفر هنگامی این مصاحبه را انجام داد که قیمت دلار حدودا ۱۵هزار تومان بود).
  • آدم‌های معروف همیشه منتقد و طرفدار دارند ولی باور کنید تا به حال کسی در کوچه و خیابان از من انتقاد نکرده است. در مورد همین «توی دروازه» شاید باورتان نشود ولی بعضی اوقات به جای این‌که اسمم را صدا کنند به من می‌گویند آقای توی دروازه. مردم این جمله را دوست دارند و اگر نظرسنجی بگذارید خودتان متوجه آن خواهید شد.
  • من نمی‌گویم در حرفه خودم بهترین هستم ولی قطعا متفاوتم. مطمئن باشید کسی روی آنتن شهامت و جرات علیرضا علیفر را ندارد. وقتی قرار است یک مسابقه را گزارش کنم، مردم کارشان را ول می‌کنند و می‌گویند بازی را تماشا کنیم و ببینیم علیفر در گزارشش چه می‌گوید.

بیشتر بخوانید: کیروش: قرار نیست ایران جوجه‌اردک زشت جام جهانی باشد/ جواد نکونام بهترین گزینه برای تیم امید است

خبرورزشی‌گردی| مردم به‌خاطر گزارش من کارشان را رها می‌کنند/ دوستم دارند، چون متفاوتم/ وقت برای فضای مجازی ندارم؛ بیشتر ماهواره می‌بینم

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.