حضور ۲۵۰ هزار مخاطب در سینماهای کشور طی ماه فروردین/ فروش ۲۴ میلیارد تومانی گیشه

خبرآنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:18
مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی خبر داد: در ماه فروردین ۲۵۰ هزار نفر به سینماها مراجعه کردند که منجر به فروش ۲۴ میلیارد تومانی شد. در این میان، شهرهای تهران، مشهد، شیراز، قم و اصفهان بیشترین میزان مخاطب را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین به نقل از صبا، مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در گزارشی از وضعیت گیشه، اعلام کرد که با فعال بودن ۲۲۷ سینما در سطح کشور، ماه فروردین شاهد حضور پررنگ مخاطبان بوده است. طبق این آمار، مجموع فروش گیشه در این ماه به رقم ۲۴ میلیارد تومان رسیده است.

همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهد که خوشه‌های پرجمعیت سینمایی در شهرهای تهران، مشهد، شیراز، قم و اصفهان، بیشترین سهم از مخاطبان کشور را داشته‌اند. انتظار می‌رود با اکران فیلم‌های کمدی جدید «آنتیک» و «تاکسیدرمی»، علاوه بر افزایش تعداد سالن‌های فعال، روند صعودی حضور مخاطبان در روزهای جاری نیز با شتاب بیشتری ادامه یابد.

59243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.