کاظم جلالی: برای تکمیل نیروگاه بوشهر با روسیه در تماس هستیم/ معافیت عوارض در تنگه هرمز، برای عبور شناور کشورهای دوست

خبرآنلاین جمعه 04 اردیبهشت 1405 - 14:09
سفیر تهران در مسکو بامداد جمعه ابراز امیدواری کرد که روند ساخت و تکمیل واحدهای جدید در نیروگاه بوشهر با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرآنلاین، «کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو، بامداد جمعه ابراز امیدواری کرد که روند ساخت و تکمیل واحدهای جدید در نیروگاه بوشهر با سرعت بیشتری انجام شود.

بنا به روایت فارس؛ جلالی در مصاحبه با شبکه «ریانووستی» گفت: «ما دائماً با یکدیگر در تماس هستیم و امیدواریم شرایطی ایجاد شود که کارمندان روس‌اتم بتوانند کار خود را انجام دهند».

وی در پاسخ به سوالی درباره اقدام ایران در گرفتن عوارض از شناورهای عبوری از تنگه هرمز نیز گفت که معافیتی برای کشورهای دوست در نظر گرفته شده است.

این دیپلمات ایرانی توضیح داد: «نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. با این حال، وزارت امور خارجه ما در حال حاضر تلاش می‌کند از استثنائاتی که برای کشورهای دوست، مانند روسیه، در نظر گرفته شده است، استفاده کند».

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.