جلوگیری از تملک غیرقانونی ۶ هکتار از اراضی ملی در خوزستان

صدا و سیما جمعه 04 اردیبهشت 1405 - 11:41
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با اقدامات قضایی این اداره کل از تملک غیر قانونی خدود ۶ هکتار از اراضی دولتی در استان خوزستان جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، روح اله عمادی، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در راستای حفاظت و صیانت از اراضی دولتی و پیگیری‌های قضایی ، از تملک غیر قانونی حدود ۶ هکتار (۶۰ هزار متر مربع) از اراضی دولت در محدود پلاک ۵۶۵۶ شهرستان بهبهان جلوگیری به عمل آمد.

عمادی در خصوص ارزش ریالی این اراضی افزود: ارزش کارشناسی شده اراضی مورد نظر افزون بر ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی تصریح کرد: این اداره کل در راستای حفاظت از حقوق بیت المال از تمام توان حقوقی خود بهره می‌گیرد تا به بهترین نحو از اراضی دولتی صیانت و حفاظت کند.

گفتنی است پیش از این نیز از تصرف ۶ هزار و ۶۲۰ مترمربع زمین دولتی در فروردین ماه سال ۱۴۰۵ جلوگیری به عمل آمد.

همچنین در سال ۱۴۰۴ با پیگیری ها صورت گرفته اداره کل راه و شهرسازی از تملک غیرقانونی ۳۰۰ هکتار از اراضی دولتی به ارزش ۶ و نیم همت در استان جلوگیری شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.