واکنش تهران به تکرار اظهارات مقام‌های آمریکایی در ترغیب به ترور ایرانیان  

الف جمعه 04 اردیبهشت 1405 - 11:41
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: ترویج ترور از سوی آمریکا چیزی جز سقوط اخلاقی نیست.

به گزارش ایسنا، اسماعیل بقائی در واکنش به تکرار اظهارات مقام‌های آمریکایی در ترغیب به ترور ایرانیان، در شبکه ایکس نوشت: «رییس جمهور آمریکا قول کسی را منتشر کرده که توصیه‌ به ترور - از نظر او - مخالفان توافق کرده است. آمریکا که زمانی خود را مهد دموکراسی، آزادی و ارزش‌های انسانی معرفی می‌کرد، اکنون آشکارا به مروج تروریسم و خشونت و کشتار جمعی تبدیل شده است!

آیا جز سقوط کامل اخلاقی می‌توان نام دیگری بر این وضعیت نهاد؟!»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.