الجزیره: نشانه‌های دوگانه‌ای از سوی ایران به چشم می‌خورد/ زمان رو به اتمام است و نیاز به اقدام فوری احساس می‌شود

اقتصادنیوز پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 17:06
اقتصادنیوز: الجزیره نوشت: اگرچه آتش‌بس تمدید شده، اما مشخص نیست این وضعیت تا چه زمانی پایدار خواهد ماند و آیا به صلحی بلندمدت منجر می‌شود یا خیر.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از چندثانیه، خبرنگار الجزیره در تهران نوشت: 

 « نشانه‌های دوگانه‌ای از سوی ایران به چشم می‌خورد. از یک سو تهران آمادگی خود را برای دیپلماسی اعلام کرده و از سوی دیگر، هرگونه مذاکره را در سایه شرایط تحمیلی آمریکا رد می‌کند.

 اگرچه آتش‌بس تمدید شده، اما مشخص نیست این وضعیت تا چه زمانی پایدار خواهد ماند و آیا به صلحی بلندمدت منجر می‌شود یا خیر.

 وضعیت کنونی بسیار پیچیده است، زیرا تمامی مسائل به یکدیگر مرتبط هستند. در یک سو، بسته شدن تنگه هرمز قرار دارد و در سوی دیگر، محاصره دریایی از سوی آمریکا اعمال می‌شود.

 همچنین در ایران صحبت از اعمال تعرفه‌ها و عوارض عبوری برای کشتی‌ها مطرح شده است.

 این مسائل بحث‌برانگیز دستیابی به توافق از طریق دیپلماسی را دشوار کرده‌اند، اما غیرممکن نمی‌دانند. با این حال، زمان در حال اتمام است و نیاز به اقدام فوری احساس می‌شود.»

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.