رئیس جمهور در پیامی از ندا سلیمی پرستار فداکاری که سه نوزاد را در تجاوز ائتلاف آمریکایی - صهیونی به یک بیمارستان در تهران نجات داد، تشکر کرد.
مسعود پزشکیان در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس با بازنشر فیلم مربوط به نجات نوزادان توسط این پرستار فداکار نوشت: آنچه در تصاویر برخی دوربینهای مدار بسته ثبت میشود تنها گوشه ناچیزی از جانفشانیها و فداکاریهای فرزندان عزیز ایران است.
وی افزود: دختر عزیزم ندا سلیمی از شما و همه آنان که جانانه پای کار ایران ایستادهاند تشکر میکنم.
ندا سلیمی پرستار بخش نوزادان بیمارستان خاتمالانبیاء، در هنگام حمله رژیم صهیونی و آمریکا، سه نوزاد را نجات داد که تصاویر فداکاری این پرستار در دوربین های مداربسته به ثبت رسیده است.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.