قدردانی رئیس‌جمهور از «ندا سلیمی»

الف پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 15:50
رئیس‌جمهور با انتشار پیامی از اقدام ندا سلیمی پرستار بیمارستان خاتم‌الانبیا که به نجات جان سه نوزاد در جریان حمله نظامی آمریکا و رژیم اسرائیل به این مرکز درمانی منجر شد، قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار ویدئوی دوربین‌های مداربسته بیمارستان‌ خاتم‌الانبیا در جریان حمله نظامی آمریکا و رژیم اسرائیل به این مرکز درمانی، نوشت:

«‏آنچه در تصاویر برخی دوربین‌های مداربسته ثبت می‌شود تنها گوشه ناچیزی از جانفشانی‌ها و فداکاری‌های فرزندان عزیز ایران است.

دختر عزیزم ندا سلیمی از شما و همه آنان که جانانه پای کار ایران ایستاده‌اند تشکر می‌کنم.»

 

دوربین‌های مداربسته بیمارستان‌ خاتم‌الانبیا

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.