برخورد مزدا و پژو پارس در گرمسار؛ ۷ نفر راهی بیمارستان شدند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 23:36
سمنان- مدیرعامل هلال احمر استان سمنان از مصدومیت هفت نفر بر اثر برخورد شدید یک دستگاه مزدا وانت با پژو پارس در کیلومتر ۲۵ جاده گرمسار به ایوانکی خبر داد.

حسین درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به بروز یک فقره تصادف همزمان با امروز چهارشنبه بیان کرد: گزارشی مبنی بر تصادف دو دستگاه خودروی مزدا وانت و پژوپارس در کیلومتر ۲۵ جاده گرمسار ـ ایوانکی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله تیم امدادی پایگاه ایوانکی به محل حادثه اعزام شدند افزود: پس از رسیدن و ارزیابی مشخص شد این سانحه هفت مصدوم دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ادامه داد: پنج مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و عوامل اورژانس ۱۱۵ در صحنه خدمات سرپایی دریافت کردند و مابقی مصدومان برای ادامه روند درمان به مرکز درمانی منتقل شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.