معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیسجمهوری با تاکید بر اینکه اینترنت طبقاتی یا اینترنت پرو با سیاست دولت مغایر است، تصریح کرد: با عبور از وضعیت فعلی، دسترسی به اینترنت بینالمللی با کیفیت بهتر برای شهروندان مهیا میشود.
به گزارش تابناک، سیدمهدی طباطبایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
«آنچه تحت عنوان اینترنت طبقاتی یا اینترنت پرو اشتهار یافته است به کلی با سیاستهای دولت چهاردهم یا دیدگاهها و نقطه نظرات رئیسجمهور مغایر و در تضاد است.
اگر متناسب با شرایط ویژه کشور و اقتصائات جنگ تصمیمی برای محدودیتهای ارتباطی گرفته شده کاملا اقتضائی و موقتی است.
با عبور از این وضعیت دسترسی به اینترنت بینالمللی بهعنوان یک حق طبیعی همه شهروندان با کیفیتی بهتر از گذشته مهیا خواهد شد.»

منبع خبر "
تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.