متلاشی شدن باند سارقان مامور نما در سنندج

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 21:26
سنندج- فرمانده انتظامی استان کردستان از متلاشی شدن باند سه‌نفره سارقان مأمورنما خبر داد که با فریب و تهدید، اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان می‌کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار «یحیی الهی» شامگاه چهارشنبه با تشریح جزئیات این پرونده به خبرنگاران رسانه‌های کردستان اظهار کرد: در پی اعلام یکی از شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت تحت عنوان مأمور در یکی از محلات سنندج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: متهمان با استفاده از شیوه‌های فریبکارانه و جلب اعتماد صاحبخانه، وارد منزل شده و با ادعای نگهداری سلاح توسط فرزند خانواده، اقدام به تهدید و درخواست وجه و اموال کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان ادامه داد: متأسفانه صاحبخانه فریب این افراد را خورده و مبلغ یک هزار و ۹۰۰ دلار به همراه یک حلقه انگشتر به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان رشوه به آنان پرداخت کرده است.

سردار الهی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن با اشراف اطلاعاتی، اعضای این باند سه‌نفره را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مراجع قضایی، در عملیاتی منسجم آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف اموال مسروقه و بازگرداندن آن به مالباختگان، به شهروندان هشدار داد: لازم است همشهریان تحت هیچ شرایطی بدون احراز هویت و مشاهده کارت شناسایی معتبر به افراد مراجعه‌کننده اعتماد نکنند و موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.