سومین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.
در این تمرین که از ساعت ۱۷ آغاز شد، ملیپوشان برخلاف روزهای قبل بدون حضور در ساختمان پک برای تمرینات ابتدایی مستقیم در زمین محل تمرین حاضر شدند.
ملی پوشان که صبح امروز تمرینات بدنسازی را انجام داده بودند، در تمرین بعد از ظهر امروز بیشتر به تمرینات تاکتیکی پرداختند.
بازیکنان پس از انجام تمرینات ابتدایی به سه گروه آبی، سفید و سرمهای تقسیم شدند و به تمرین پرداختند.
در ادامه، این سه تیم به تناوب در یک نیمه زمین فوتبال به بازی درون تیمی پرداختند و تیم سوم به تمرینات سرعتی و استقامتی پرداخت.
مهدی تاج رئیس فدراسیون، مهدی محمدنبی نایب رئیس و مدیر تیم ملی و سالاری عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در تمرین بعد از ظهر ملیپوشان حاضر شدند و ضمن دیدار با ملیپوشان، گفتگوی صمیمانهای با امیر قلعهنویی داشتند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.