علیزاده: اعزام تیم والیبال بانوان به تایلند اقدامی ارزشمند است

صدا و سیما چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 19:07
مربی تیم والیبال بانوان مهرگان نور گفت: با توجه به شرایط کشور، اعزام تیم به تایلند برای حضور در لیگ قهرمانان زنان آسیا اقدامی ارزشمند است.
مربی تیم والیبال بانوان: به آمادگی نسبی رسیدیم
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سرگل علیزاده اظهار داشت: حدود ۱۰ روز در ساری میهمان هیئت والیبال استان مازندران بودیم تا برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان زنان آسیا آماده شویم. با وجود اینکه اردوی کوتاه مدتی داشتیم، اما به آمادگی نسبی رسیدیم. انشاءالله با نام تیم مهرگان نور در مسابقات حاضر خواهیم شد و در نخستین دیدار هم به مصاف نماینده تایلند خواهیم رفت.
 
وی گفت: با توجه به شرایط کشور باید از فدراسیون والیبال و شخص آقای تقوی تشکر کنم که تیم زنان را به مسابقات اعزام کردند، به نظرم این اقدام بسیار ارزشمند است. امیدوار هستیم با توجه به شرایط کنونی بتوانیم نتایج خوبی هم کسب کنیم تا دل مردم شاد شود.
 
مربی تیم والیبال زنان مهرگان نور افزود: در این مدت و در استان مازندران شاهد این بودیم که ۵ تیم از مردان و دو تیم از زنان در حال آماده سازی برای حضور در مسابقات مختلف بودند. به نظر من اینکار بسیار سخت است، چون حدود ۱۵۰ نفر را هم فدراسیون برای حضور در اردو‌های استعدادیابی فراخوانده بود. این اقدام بسیار جای تقدیر و تشکر دارد و امیدوارم چشم انداز خوبی برای آینده والیبال زنان داشته باشیم.
 
علیزاده خطاب به مردم کشورمان گفت: مهمترین نکته امید است. آرزو می‌کنم که هر چه سریع‌تر کشور به آرامش و ثبات همیشگی اش دست پیدا کند.
 
لیگ قهرمانان زنان آسیا ۶ تا ۱۰ اردیبهشت در شهر بانکوک کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم مهرگان نور با ترکیب بازیکنان ملی پوش والیبال زنان ایران شب گذشته با بدرقه رئیس فدراسیون والیبال راهی این رقابت‌ها شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.