بررسی اقدامات و مطالبات پرستاران در جنگ تحمیلی سوم در «تهران ۲۰»

صدا و سیما چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 18:57
بررسی اقدامات، مطالبات و عملکرد سازمان نظام پرستاری کشور در دوران جنگ تحمیلی سوم و پساجنگ، موضوع گفت‌وگوی برنامه امشب «تهران ۲۰» است.

بررسی اقدامات و مطالبات پرستاران در جنگ تحمیلی سوم در «تهران ۲۰»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  احمد نجاتیان، رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور، امشب در بخش نخست برنامه به تشریح اقدامات نظام پرستاری در حین و پس از جنگ تحمیلی سوم، بررسی پرونده سلامت، حقوق و دستمزد و مطالبات پرستاران در سال جدید خواهد پرداخت.

همچنین در بخش دیگری از برنامه، عباس گلرو، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، به صورت تلفنی میهمان برنامه خواهد بود تا به بررسی ابعاد مختلف پرونده جنگ تحمیلی سوم بپردازد.

برنامه «تهران ۲۰»، به تهیه‌کنندگی مجتبی احمدی و با اجرای علی مروی و محمدرضا سلمانی، روز‌های شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰، از شبکه تهران پخش می شود.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.