ایران برای مذاکره‌ای که حقوق طرف مقابل به رسمیت شناخته شود، پیشگام است

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 16:00
سخنگوی دولت اظهار کرد: دشمن به دنبال آن بود تا انسجام ملی ما را بشکند و این در حالی بود که مردم در تمام شب‌های گذشته با حضور در میادین پای کار ایران ایستادند.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در گفتگویی اظهار کرد: دشمن به دنبال آن بود تا انسجام ملی ما را بشکند و این در حالی بود که مردم در تمام شب‌های گذشته با حضور در میادین پای کار ایران ایستادند.

وی‌افزود : شاهد آن بودیم که پیمانکاران کشورمان برای بازسازی پل‌های تخریب شده در طول جنگ بدون آنکه به عدد و رقم آن فکر کنند، خواستار بازسازی پل‌های تخریب شده راه های کشور بودند. همینطور فعالین اقتصادی اتاق بازرگانی از همان روزهای ابتدایی جنگ به دنبال تهیه نسخه ای حمایتی برای تاب آوری صنایع کوچک و متوسط بودند.

سخنگوی دولت در خصوص موضوع مذاکرات بیان کرد: مذاکرات و دیپلماسی در امتداد میدان است و این در حالیست که مردم ما تسلیم ناپذیر هستند، اما اگر شروط مذاکره یعنی ادب، احترام و شناخت حقوق طرف مقابل باشد، ایران همیشه ثابت کرده است که در این مذاکره پیشگام و ساعی است.

در حال تکمیل

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.