رئیس موساد میگوید یک مأمور موساد در جریان جنگ با ایران در خارج از سرزمینهای اشغالی کشته است.
به نقل از انتخاب، جروسالم پست نوشت: دیوید بارنیا، رئیس سازمان جاسوسی موساد، روز سهشنبه اعلام کرد که یک مأمور موساد که با نام «م.» شناخته میشود، در جریان عملیاتهایی علیه ایران در خارج از سرزمین های اشغالی کشته شده است.
بارنئا در این مراسم گفت: «عملیاتهایی که م. رهبری میکرد، ترکیبی از خلاقیت، زیرکی و فناوری بود و تأثیر قابلتوجهی بر موفقیت کارزار علیه ایران گذاشت.»