مخالفت کمیسیون امنیت ملی با اعزام حجاج در شرایط جنگی؛ تصمیم گیری با شورایعالی امنیت ملی است/ خارج کردن اورانیوم از کشور تحت هیچ شرایطی انجام نمی‌شود

خبرآنلاین سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 14:11
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به عضویت ایران در معاهده NPT، دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای حق قانونی و مسلم ما است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وحید احمدی با اشاره به جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت که یکی از این موارد اعزام حجاج بود.

وی در گفتگو با ایسنا، ادامه داد: اگر اوضاع به همین منوال ادامه پیدا کند، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعزام حجاج به عربستان مخالف است. قرار شد این موضوع به شورای عالی امنیت ملی برای تصمیم‌گیری منتقل شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: یکی دیگر از موارد مطرح شده، این بود که جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه و در هیچ مقطعی بنا نشده از بحث غنی‌سازی عدول کند. خارج کردن مواد غنی‌شده (اورانیوم) از کشور نیز تحت هیچ شرایطی انجام نمی‌شود چون از سیاست‌های مسلم جمهوری اسلامی است پس اگر مطلبی غیر از این مطرح ‌شود، خبرسازی رسانه‌های خارجی و آمریکایی است.

وی اضافه کرد: با توجه به عضویت ایران در معاهده NPT، دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای حق قانونی و مسلم ما است.

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.