کادر درمان «جزیره خارک» تا روز‌های پایانی جنگ میدان را ترک نکردند

صدا و سیما سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 10:17
مشاور عالی و جانشین وزیر بهداشت گفت: کادر درمان «جزیره خارک» تا روز‌های پایانی جنگ میدان را ترک نکردند.

کادر درمان «جزیره خارک» تا روز‌های پایانی جنگ میدان را ترک نکردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی جعفریان، مشاور عالی و جانشین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در نشست خیرین سلامت که با موضوع بررسی آسیب‌های حوزه سلامت در جنگ تحمیلی برگزار شد، حضور یافت و اظهار داشت: مجموعه بهداشت و درمان در جریان دو جنگ اخیر تمامی تلاش و توان خود را به کار بسته است تا در بالاترین سطح ممکن به مردم و آسیب‌دیدگان خدمت‌رسانی کند.

جانشین وزیر بهداشت با اشاره به مجاهدت‌های کادر درمانی در مناطق عملیاتی و حساس، به فعالیت‌های یک مرکز بهداشت و سلامت در جزیره خارک اشاره کرد و افزود: تا روز‌های پایانی جنگ، اکثر پرستاران و سرپرستاران این مرکز با وجود داشتن کودکان خردسال، در محل کار خود باقی ماندند و سنگر خدمت را ترک نکردند.

وی در ادامه به ذکر نمونه‌ای از فداکاری‌های فردی پرداخت و خاطرنشان کرد: یکی از همکاران نظام سلامت، فرزندان خود را به شخص دیگری سپرده تا بتواند با آسودگی خاطر برای انجام وظایف حرفه‌ای به محل کار خود بازگردد.

مشاور عالی وزیر بهداشت تاکید کرد: انجام چنین اقداماتی در شرایط دشوار جنگی، وظیفه‌ای بوده است که همکاران حوزه سلامت به بهترین شکل بر عهده گرفتند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که پایان این جنگ به شکلی رقم بخورد که در نهایت منجر به حفظ و تقویت عزت مردم و سربلندی کشور ایران باشد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.