رئیس سازمان غذا و دارو: محموله‌های دارویی در حال ورود به کشور هستند

دیجیاتو سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 09:52
به گفته پیرصالحی سه محموله هوایی در دوران جنگ وارد کشور شده است. The post رئیس سازمان غذا و دارو: محموله‌های دارویی در حال ورود به کشور هستند appeared first on دیجیاتو.

رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد با وجود محدودیت‌های جدی در واردات، حمل‌ونقل و تأمین ارز، تمهیدات لازم برای تداوم و پایداری تأمین دارو در حال اجراست.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از ایسنا، مهدی پیرصالحی در نشست با فعالان صنعت دارو به شرایط واردات اشاره کرد و گفت:

طی ۴۰ تا ۵۰ روز گذشته حمل‌ونقل دریایی برای کشور انجام نشده و تلاش‌هایی برای دور زدن این محدودیت‌ها صورت گرفته که منجر به ورود سه محموله هوایی شده است و با این حال مسیر هوایی مجدداً فعال شده و محموله‌ها در حال ورود هستند. همچنین پیگیری‌های انجام‌شده در حوزه حمل‌ونقل ریلی به نتیجه رسیده و امکان استفاده از این مسیر فراهم شده است.

به گفته وی در برخی مرزها صف‌های طولانی کامیون‌ها ایجاد شده و با وزارت راه برای خروج شرکت‌های دارویی از این صف‌ها رایزنی شده که قول مذاکره با کشور مقابل نیز داده شده است.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.