سیگنال قالیباف به ترامپ چند ساعت مانده به پایان آتش بس/ برای رو کردن کارت های جدید در میدان جنگ آماده شده ایم

اقتصادنیوز سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 01:21
اقتصادنیوز:قالیباف نوشت: ترامپ می‌خواهد با محاصره و نقض آتش‌بس، میز مذاکره را به میز تسلیم تبدیل کند.

به گزارش اقتصادنیوز، محمدباقر قالیباف، رئیس هیات مذاکره کننده ایران و رئیس مجلس در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

ترامپ با اعمال محاصره و نقض آتش‌بس می‌خواهد تا به خیال خود این میز مذاکره را به میز تسلیم تبدیل کند یا جنگ‌افروزی مجدد را موجه سازد.

مذاکره زیر سایهٔ تهدید را نمی‌پذیریم و در دو هفتهٔ اخیر برای رو کردن کارت‌های جدید در میدان نبرد آماده شده‌ایم.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.