قدردانی از نیروهای عملیاتی صنعت برق

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 18:57
سخنگوی دولت، ضمن بازدید از یکی از مراکز شرکت برق تهران، از تلاش‌های نیرو‌های عملیاتی صنعت برق کشور قدردانی کرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،  فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت، ضمن بازدید از یکی از مراکز شرکت برق تهران، از تلاش‌های نیرو‌های عملیاتی صنعت برق کشور قدردانی کرد. 

وی در این دیدار گفت: آب و برق از جمله کالا‌های ضروری و حیاتی هستند که نبود آنها را مانند هوا احساس می‌کنیم. به لطف خدا و تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های زحمتکش صنعت آب و برق، علی‌رغم بیش از ۲ هزار حمله و آسیب به زیرساخت‌ها، مردم همچنان خدمات پایدار را دریافت می‌کنند. این موفقیت ناشی از دانش بومی ارزشمند است که در کشور ما وجود دارد و نشان‌دهنده توانمندی و تخصص نیرو‌های داخلی است.

گزارش از رضا شفیعی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.