گرامیداشت دهه کرامت و ادای احترام به مقام دختران شهید میناب

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 14:17
مرکز مثبت زندگی با برگزاری مراسمی ویژه، یادبود دختران شهید گرانقدر میناب را زنده نگه داشت و با اهدای هدایای کاربردی به فرزندان تحت پوشش خود، لبخند شادی بر لبانشان نشاند.

به گزراش خبرگزاری مهر به نقل از بهزیستی استان تهران، در آستانه دهه کرامت و همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، مرکز مثبت زندگی با هدف ارج نهادن به این ایام فرخنده و همچنین ادای احترام به مقام شامخ دختران شهید گرانقدر میناب، اقدام به برگزاری جشنی با شکوه و اهدای جوایز به تعدادی از فرزندان تحت پوشش خود کرد.

این برنامه که با دقت به شرایط سنی و نیازهای هر کودک و نوجوان طراحی شده بود، شامل اهدای اقلامی نظیر انواع لباس، کفش، عروسک و سایر لوازم ضروری بو، این اقدام خداپسندانه با در نظر گرفتن فضای روحی جامعه در ایام عزاداری رهبر فقید صورت گرفت و با رویکردی احترام‌آمیز و با هدف ایجاد شادی و نشاط در میان فرزندان تحت پوشش برگزار گردید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.