اتهام به فرمانده ایستاده در میدان

مشرق نیوز دوشنبه 31 فروردین 1405 - 13:19
باید به فرماندهان و سرمایه‌های میدانی اعتماد کرد، نه به آنان که جز تولید واژه، سهمی در واقعیت ندارند.

به گزارش مشرق، قالیباف در روایتی از جنگ۱۲ روزه، می‌گوید اگر به‌جای رزمندگان حزب‌الله لبنان بود، به‌جای درگیری در عمق ۵ کیلومتری، نبرد را تا عمق ۲۰۰ کیلومتری می‌کشاند. این نشانه‌ای از روحیه شجاعانه، جسارت عملیاتی و فهم او از جنگ نامتقارن است.

همین فرمانده، در جنگ اخیر، بیش از ۴۰ روز در کنار سایر فرماندهان و با تدبیر رهبری، در خط مقدم تصمیم‌سازی و فرماندهی ایستاد. جنگی سخت در برابر دو قدرت هسته‌ای که در نهایت، دست برتر را برای ایران تثبیت کرد.

حالا همان کسی که در میدان، بار تصمیم‌های سخت را به دوش کشیده، وقتی در چارچوب تصمیم کلان نظام به تثبیت سیاسی دستاوردها می‌رسد از سوی برخی جریان‌ها به انفعال متهم می‌شود.

کسانی که معلوم نیست در روزهای جنگ، سهم‌شان از میدان چه بوده است.

باید به فرماندهان و سرمایه‌های میدانی اعتماد کرد، نه به آنان که جز تولید واژه، سهمی در واقعیت ندارند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.